آخرین اخبار

بهمئی در سال جاری بیش از ۷۶۱ میلیارد تومان اعتبارات دارد

در نشست شورای برنامه‌ریزی بهمئی عنوان شد که این شهرستان در سال جاری بیش از ۷۶۱ میلیارد تومان اعتبارات دارد.

اشتراک گذاری
30 مرداد 1402
کد مطلب : 7137

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از بهمئی؛ نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.

نماینده سازمان مدیریت و برنامه و بودجه استان و دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان بهمئی در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان با اشاره به اینکه با اختصاص ۱۲۶ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان اعتبار، اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی این شهرستان، شتاب بیشتری می‌گیرد گفت: مجموع این میزان اعتبار که امروز در کمیته برنامه ریزی شهرستان بهمئی تخصیص داده شد از منابع استانیِ یک سوم، دو سوم ، توازن و ۲۷ صدم ورزش تامین شده و بین تمامی دستگاههای اداری بهمئی توزیع شد.

حسن زاده با بیان اینکه با بررسی دقیق در جلسات کمیته برنامه ریزی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهمئی روند اجرایی و وضعیت میزان پیشرفت طرح های عمرانی ادارات خود را تشریح کردند افزود: بیشترین میزان اعتبارات در حوزه های راه و شهرسازی، خدمات کشاورزی، خدمات شهری و آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

وی بر توسعه راه های ارتباطی شهرستان تاکید کرد و گفت: توسعه راه ها از مهمترین زیرساختهای دستیابی به رشد و توسعه شهرستان بهمئی است که امسال هم توجه ویژه ای به آن صورت گرفت.

فرماندار بهمئی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات سال ۱۴۰۲ این شهرستان با اشاره به اینکه در سفر دور دوم ریاست ‌جمهوری بیش از ۶۳۵ میلیارد تومان به این شهرستان اختصاص داده شد گفت: با تخصیص این میزان اعتبارات شاهد توسعه و عمران و آبادانی شهرستان خواهیم بود.

علی محمدی با بیان اینکه درحال حاضر برخی از طرح‌های عمرانی نیمه تمام این شهرستان بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند گفت: اولویت اختصاص اعتبارات، با طرح‌های نیمه تمام و در حال اجراست و تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا و جلوگیری از تصویب و اجرای طرح جدید از مهمترین مصوبات این نشست است.

کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات سال ۱۴۰۲ شهرستان بهمئی با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

گفتنی است اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۱۲۶ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان بین دستگاههای اجرائی شهرستان بهمئی توزیع شد و اعتبارات سفر دوم ریاست‌جمهوری به این شهرستان بیش از ۶۳۵ میلیارد تومان اختصاص داده شد که در مجموع در سال ۱۴۰۲ در مجموع ۷۶۱ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان به شهرستان بهمئی اختصاص یافت.

 



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 6 =